otrdiena, 2013. gada 15. janvāris

Tiku pie jauna HDD.


Ammm... Esmu ticis pie jauna ārēja cietā diska [500 GB]. Iepriekšējo balvu Delfos izņēmu apmēram pirms gada - tas bija portatīvais kompis Janai. Kompim vajadzēja sakrāt 1500 punktus, ko izdarīju apmēram 1/2 gada laikā. Tagad divreiz ilgākā laikā esmu sakrājis trīs reizes mazāk punktu. Drusku paslinkoju. Bet arī Delfi izmainīja prēmēšanas sistēmu - cerams, ka to drīzumā izmainīs atkal.

Atceros, sākuma daudzi teica, ka sakrāt tik daudz punktu [400 - priekš cietņa], ir gandrīz vai neiespējami - kur nu vēl 1500 priekš kompja. Bet es jau kopš pašas pirmās reportāžas zināju, ka sakrāšu savam kompim. Tagad kopš pirmās reportāžas Delfos ir pagājuši apmēram 2 gadi. Kaut kā vairāk nevaru atrast savu pirmo reportāžu, par Nordekas autobusa iegāšanos grāvī. Tā varētu būt, ka viņi pēc kaut kāda laika dzēš reportāžas? Lai vai kā - ir pagājuši divi gadi un esmu sapelnījis 3800 punktus - balvās saņēmis 2 ārējos cietņus un divus portatīvos datorus. Šķiet neiespējami būtu uzskaitīt visas vietas, kur esmu [vai kopā ar Gintu - esam] pabijis un ko tik neesmu redzējis. Visvairāk reportāžas šķiet esmu veicis par mākslas un kultūras pasākumiem - dažādas izstāžu atklāšanas, grāmatu atvēršanas, cilvēku godināšanas. Godīgi sakot man pavērās pavisam cita - ļoti patīkama pasaule. Bet šķiet pasākums, kuru vienmēr atcerēšos bija vakariņošana kopā ar Japānas vēstnieku, kendo vecmeistariem un citām augsti stāvošām personām. Tas bij ĀSOM!!!
Bet tagad iešu un sākšu kopēt failus iekšā cietnī. Šķiet viņš kalpos, kā manu mīļāko filmu krātuve. Starpcitu - domāju par savu mīļāko filmu TOP 100 izveidi. Bet tas laikam kad būšu savācis zināmu skaitu filmu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru