otrdiena, 2012. gada 23. oktobris

Jaunais projekts - LejaAllMighty

Nesen izdomāju, ka varētu paplašināt SME darbības sfēru un pamēģināt ko jaunu. Iespaidojoties no Wheezy Weitera olēmu, ka varētu uztaisīt jūtūbē jaunu kontu - LejaAllMighty, kurā publicētu spēļu video.
Baigais advencētais geimeris neesmu un pleisteišena man nav. Man patīk laiku pa laikam paspēlēt kādu 90-2000 gadu izlaiduma spēli. Pamatā tam ir divi iemesli:
1. Tās neprasa LIELUS datora resursus
2. Tad kad tās tika izveidotas, spēļu idejas bija inovatīvas. Daudzas mūsdienās veidotās spēles pievelk ar savu grafiku. Bet ja kompis to nevar pavilkt, nākas samazināt spēles uzstādījumus. Un kad tas ir izdarīts, tad pāri paliek ne visai interesants sižets.
Kompī ir vairākas spēles, bet publikai kā pirmo esmu nolēmis atrādīt 2000 gada spēli Hitman: Codename 47.



Šajā spēlē ir jāiejūtas algota slepkavas ādā. Priekšā tiek pateikts salīdzinoši maz - tikai tas KURŠ un KUR ir jānovāc. Ieroču klāsts ir salīdzinoši liels no kura ir jāizvēlas piemērotākais konkrētajā situācijā. Vēl pozitīvi ir tas, ka misijas var atrisināt dažādos veidos. Tas, ka nav viena konkrēta scenārija pēc kura var iziet spēli, manā skatījumā ir bezgala superīgi.
Patreiz esmu izgājis tikai dažas misijas, tā kā BAIGI daudz ar neko nemācēšu atklāt. Skatīsimies video un tad jau redzēsim, kā man ies.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru